Bill Gates converted to Islam


Bill Gates Celebrates the First Anniversary of His Conversion to Islam
A year ago Bill Gates — who now prefers to go by the name of Abu Mai’saf al-Windaaz — gave up the life he had known to become a Muslim. The wealthy entrepreneur and ├╝ber-geek left behind the power breakfasts and business suits, moved to Saudi Arabia, and put on a burnoose.

Gates of Vienna was fortunate indeed to be granted a rare interview by the nerd formerly known as Bill Gates.

Villa Beta Ri-LisWe spoke to the software magnate in his villa, Beta Ri-Lis, on the Red Sea coast not far from Jeddah. We sat on a low couch next to an intricately carved table on a cool terrazzo floor while a ceiling fan turned silently overhead. As we spoke, we drank sweet tea and nibbled on dates and nuts presented by unobtrusive servants.

Q : Tell us about your conversion to Islam. Was it a momentous experience?

A : It certainly was. I was at a conference with some of our software partners in the UAE, and, during the meeting, I noticed the Arab men across the table pointing at my face and whispering.

It turned out that the freckles on my face miraculously formed the words “Allahu Akhbar” in Arabic calligraphy. They showed me in a mirror, and it was true! Then they started telling me about the Qu’ran and the Prophet (peace be upon him), and it all came together in a giant convergence — Allah, my freckles, and me! And now, here I am.

Q : Amazing! What are some of the benefits you have found in your new faith?

A : Well, I guess one of the main things is the prescriptions about women. I’ve always had trouble with… you know, meeting girls, talking to them and so on. But Islam makes it easier, since the women have to cover up and all.

In fact, most of the time you don’t even see them.

Q : And do you find a way to make your faith fit into your business operations?

A : Oh, yes. We’re working with our Dubai partners on the release of a new Islamic software suite called Microsoft Islam 2007. It will have five separate packages, Microsoft Dawa, Microsoft Jihad, Microsoft Hajj, and so on. We’ve got a ways to go yet — we’re working on Virtual Hajj, so that pilgrims won’t have to physically go to Makkah to meet the Hajj specifications. I’m consulting with the Mufti of Makkah to get the application declared halal, so it can aid people in places like Bangladesh.

But not all the bugs have been worked out — we still haven’t perfected the virtual stoning of the devil, for example.

Q : And jihad?

A : Well, I like to think of jihad as the process of getting the bugs out of the spiritual system, both on a personal and umma-wide level.

It’s kind of like optimizing a network — setting the system parameters and protocols, registering the users (in this case, the faithful), establishing permissions, and enforcing restrictions. Think of Allah as the Network Administrator of Islam, with Mohammed (peace be upon him) as his Chief Implementation Engineer.

Q : Is there anything you miss about your old life?

A : Bacon. That’s about it. Wait; there’s also pulled pork barbecue.

Oh, and then there’s scrapple. And prosciutto...


Source

21 komentar:

  1. Ah....ah...ah....crooooottt.....
    Keep onani bro....mantap....

    BalasHapus
  2. Alhamdulillah.... kini produk-produk bikinan microsoft sudah bisa dipergunakan oleh umat muslim, karena sudah halal.
    Menurut salah sebuah sumber terpercaya, sebentar lagi Bill Gates akan merubah nama Microsoft menjadi Al-Miqrasha'uf

    BalasHapus
    Balasan
    1. Alhamdulilah bro. Sebentar lagi bakan ada Windows Quran bro. Oh ya Windowsnya dikasih nama apa nih?



      Ckckckckkc... muslim emang hebat... bo'ongnya

      Hapus
    2. @Anonim.. itu namanya Taqiyya.. berbohong ala islam untuk promosi agamanya,, di ajarannya di perbolehkan berbohong demi kepentingan agamanya.

      Hapus
  3. kebenaran memang benar,,,,walau sedunia tidak stuju.....

    BalasHapus
    Balasan
    1. Orang berintelijensi tinggi meragukan segala sesuatu meskipun itu manis.

      Orang bodoh menerima segala sesuatu yg manis dan menolak kenyataan yg pahit.

      Dasar slimer idiot yg suka menelan "comforting lies" dan menolak "bitter truth"

      The truth will set you free
      Gw yakin slimer ehsan ga ngerti :D

      Hapus
  4. bisa dipercayai atau tidak?

    BalasHapus
  5. bisa semua manusia masuk islam 100 tahun lagi...

    BalasHapus
  6. selamat teman2 non muslim. Sri Paus,Pemimpin umat katolik seluruh dunia beserta pengurus vatikan akhirnya mengumumkan kepada seluruh umatnya dengan syahadat bahwa mereka menyatakan memeluk islam sebagai agama pilihan mereka dan alqur'anul karim sebagai kitab pedoman hidup manusia beserta muhammad sebagai rosul allah, subhanallah, allahu akbar!! bukankah telah jelas tanda2 kiamat yg dijanjikan didalam alqur'an?

    sumber: google

    BalasHapus
  7. masihkah anda (tmn2 non muslim) berkeras kepala? tetaplah pada ego kalian. krna tnpa kalian dan umat islampun islam tetap agama sempurna wlau sedunia tidak setuju.

    BalasHapus
    Balasan
    1. Umat Islam memang SEMPURNA (Senang melakukan perbuatan nakal)

      Hapus
    2. Kami kapir ga kerasin kepala kok.
      Kami cuma kerasin kontol aja buat ngentotin muslimah berjilbab hiihihihiihihi

      Hapus
  8. asu blog iki dancuk tenan ngapusi

    BalasHapus
  9. mari muslims kita tingkatkan iman dengan berita hoax dan kesesatan

    BalasHapus
  10. Iya benar-benarin buletin ini, kalau benar Alhamdulillah, tokoh genius medalam terus kajian bab iman.. Akar ubi sejarah juga , mengatakan agama Tauhid (Islam) benar..

    BalasHapus
    Balasan
    1. Yg benar muhammad nyontek... nabi nabi yahudi dari ibrahim sampai isa hidup jauh sebelum muhammad dan islam nongol di dunia.. jadi muhammad ngarang klo nabi nabi lain punya paham agama sama dengnnya. Sejak kapan nabi nabi yahudi itu ngucapin syahadat ala muhammad yg mensejajarkan diri dengan tuhannya (allah swt) yg gak pernah nongol itu... nabi nabi yahudi tidak kenal siapa muhammad dan allah swt itu karena tuhannya muhammad adalah sebahan abdullah yg penyembah berhala.

      Hapus
    2. ADUH BUTET.... KAU PELAJARI AJA KITAB KAU, PL ATAU PB, TERSERAH KAU, KAU KUASAI ITU DAN FIKIRKAN DENGAN AKAL MU.... KALAU KAU TAK TAHU, KAU TANYAKANLAH PADA PENDETAMU, ITUPUN KALAU KAU TAK DIMARAHI, KARENA KALAU KAU BERTANYA TTG AGAMAMU KAU AKAN DIKATAI TIDAK BERIMAN. SETELAH ITU BARU KAU KOMENT DISINI. TAK PERLU KAU URUS AGAMA ORANG LAEN, MALU KAU NANTIK..... KASIAN AKU NENGOK KAU.

      Hapus
    3. @Anonim atas gw, memangnya ente sendiri sudah tau banyak tentang islam? coba katakan di sini alasannya klo islam itu lebih baik dari nasrani, ane nih yg ente bilang "kapirun" mau tau alasan ente..

      Hapus